perjantai 18. joulukuuta 2015

Joulukalenterin 18. luukku- Ystäväkirjan täyttöä


18. LUUKKU ~ Ystäväkirjan täyttöä


Tässä joulukalenterin luukussa, myös Jerry saa laittaa mielipiteensä enkä minä vaan ainiaan. Jerry kertoo lempiasioistaan ja muuta vastaavaa, vähän niinkuin ystäväkirjoissa!

Annetaan Jerryn nyt aloittaa.

Nimi: Yellow, eli Jerry, kyllä mua välillä muillakin nimillä kutsutaan mut Jerry on sopivan miehekäs
Osoite: Suupohjan ratsutalliksi tätä paikkaa sanotaan, siis missä mun karsina on!
Ikä: 18
Syntymäpaikka: Belgiasta mä oon tänne Suomen maalle tullut, että se kai sitten
Horoskooppi: Tähän jouduin vähän pyytämään apua, mutta kuulemma on kalat, en sitten tiedä mikä se on
Kännykkä: Se on se millä Jenni aina mua kuvailee vaikken siitä niin tykkää..
Perhe: Ei kukaan oikein tiedä mun perheestä mitään, mutta tykkään kyllä mun ottoperheestä johka kuuluu tosi monta tyyppiä..
Hiusten väri: Mustanruskea tää varmaan on, mut mitä väliä sillä oikeastaan on ku se on nii hieno muuten!
Silmien väri: Tähänkin vähän kysyin apua, kun ei mua olla päästetty peilin eteen! Ruskeat ovat kuulemma.
Paras kaveri: Late!

Lempiväri: Turkoosi
Lempiruoka: Kaikki käy! Porkkanat on tosi hyviä.
Lempijuoma: Ei mun anneta juoda kun vettä, mut jos sielä on omppumehua niin se on aika hyvää.
Lempieläin: Tallikissat on aika kivoja!
Lempiötökkä: Voiko sellaista edes olla?!?!
Lempimusiikki: Emmä semmosta kuuntele, mut kisoissa oon aika skarppi jos soi joku vähä menevämpi
Lempituoksu: No ruuan tuoksu tietysti!

Pahin moka: Enhän mä tee mokia ikinä, Jenni ei kuulemma ole samaa mieltä..
Pahin tapa: Jenni sanoi etten saa tässä huijata, joten tunnustan olevani hoitaessa aika kiukkuinen..
Pahin asia mitä teen kun suutun: Yritän purra tai liiskata ihmisiä..

Mitä pelkään: Sinisiä esteitä ja vesimattoa..
Mistä unelmoin salaa: Naapuritarhan tammoista..
Mistä pidän: Esteistä ja siitä kun saa mennä vaan täysiä! 
Mitä vihaan: Satulan laittoa

Ja sitten joku komea kuva tähän loppuun, vaikka Jenni väittää ettei musta saa hyviä kuvia...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti