tiistai 8. joulukuuta 2015

Joulukalenterin 8. luukku- 25 faktaa minusta


8. LUUKKU ~ 25 faktaa minusta



1. Koko nimeni on Jenni Suvi Tuulia Peltola
2. Olen syntynyt 20.11.1997
3. Minulla on 2 isosiskoa ja 2 pikkuveljeä
4. Asun Seinäjoelle/Nurmossa
5. Ratsastan Suupohjan ratsutallilla Myrkyssä

Sis <3

6. Minulla on iPhone 6, kultaisena ja muistia 64gb
7. Mun elämän hevonen on eräs Rocky- poni
8. Pelkään hämähäkkejä ja ukkosta
9. Mulla menee välillä vasen ja oikea sekaisin
10. Olen oikeasti blondi
11. Mulla on aina mukana pieni rasia salmiakkipastilleja
12. Hermostun helposti
13. Käyn muiden mielestä lyhyitä jalustimia
14. Minulla ei ole lempibändiä/artistia, mutta mm Nikke Ankara on yksi suosikeista
15. Vihaan mun kiharoita yli kaiken


16. Mulla on ratsastaessa aina suu auki
17. Olen aika lyhyt
18. Kerron oman mielipiteeni suoraan
19. En juo tavallista kahvia juuri koskaan, mutta suklaacappuchino maistuu aina
20. Oon sellainen 'äitihahmo'
21. Oon tosi itsekriittinen, varsinkin ratsastuksen saralla
22. Isoin hyppäämäni este on 120cm
23. Olen saanut 15 ruusuketta
24. ... mutta olen sijoittunut useammin, vanhalla tallilla ei vaan jaettu ruusukkeita harjoituskisoissa
25. Omistan kissan








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti